Kirkon juhlat 2024

• pe-su 17.19.5.2024
  • Tampere

Kirkon juhlat #yhdessä kokoaa yhteen -tapahtuma yhdistää Kirkon musiikkijuhlat, Kirkkopäivät ja Lähetysjuhlat yhteiseksi tapahtumaksi Tampereella 17.-19.5.2024. Kirkon juhlien ohjelman kantavana ajatuksena on vahvistaa toivoa tulevaisuuteen. Teemana onkin “Toivon voimalla”.

Kuorot voivat nyt ennakkoilmoittautua juhliin ja siten varmistaa paikkansa Tampereen Keskustorin kuorokorokkeilla, joita on rajallinen määrä.

Varsinais-Suomen Kirkkomusiikkipiiri rohkaisee kuoroja ja musiikkiryhmiä tutustumaan ja harjoittelemaan musiikkijuhlien lauluja. Nuotit eri kokoonpanoille ovat tilattavissa SKML:n verkkokaupasta
Piiri järjestää laulujuhlien lauluista alueellisia yhteisharjoituksia kevättalvella 2024 sekä omat ennakkolaulajaiset 28.4. Uudessakaupungissa. Mahdollisuuksien mukaan piiri voi olla apuna myös yhteiskuljetuksien koordinoinnissa Varsinais-Suomesta Tampereelle.

Kirkon juhlat 2024 järjestää Kirkkohallitus, Kirkkopalvelut, Suomen kanttori-urkuriliitto, Suomen Kirkkomusiikkiliitto, Suomen Lähetysseura ja Tampereen seurakuntayhtymä.